.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرایط بخشش اضافه خدمت سربازان متاهل

معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی ناجا، شرایط بخشودگی اضافه خدمت سربازان متاهل را تشریح کرد.

سرهنگ حجت الله واعظی نژاد افزود: برابر مقررات موجود، سربازان متاهل که حداکثر با یکسال غیبت به خدمت اعزام شده اند، از دو ماه بخشودگی اضافه خدمت بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: سربازان متاهل دارای فرزند که همسر آنان فوت کرده یا طلاق گرفته نیز در صورتی که غیبت آنان حداکثر تا یکسال باشد، از دو ماه بخشودگی اضافه خدمت برخوردار می شوند.
معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد شرایط عمومی بخشودگی اضافه خدمت سربازان،‌ افزود:بخشودگی اضافه خدمت سربازان متاهل همانند دیگر سربازان واجد شرایط (شرایط ۱۷ گانه) در شش ماهه آخر خدمت سربازی صورت می گیرد.

واعظی نژاد گفت: حسن اخلاق در رفتار سربازان در هنگام خدمت، عدم غیبت منجر به فرار در طول خدمت و رضایت یگان خدمتی از عملکرد از دیگر شرایط عمومی در بهره مندی سربازان واجد شرایط از جمله سربازان متاهل از بخشودگی اضافه خدمت به شمار می رود.

معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: سربازان متاهلی که شرایط اعلام شده را دارند در زمان مقرر یعنی شش ماهه آخر خدمت سربازی برای پیگیری بخشودگی اضافه خدمت خود با به همراه داشتن مدارک مورد نیار و گواهی رضایت یگان خدمتی به مراکز وظیفه عمومی مربوطه مراجعه کنند.

واعظی نژاد یادآور شد: بخشودگی اضافه خدمت سربازان متاهل چیز جدیدی نیست بلکه یکی از بندهای ۱۷ گانه شرایط بخشودگی اضافه خدمت سربازان است که از ابتدای سال جاری به مورد اجرا گذاشته شده است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1389
بیشتر سربازان متاهل دارای غیبت بیش از 1 -2 سال هستند بخاطر تشکیل خانواده و مسایل دیگر این شرایط مسخره اعلام شده که قانون قدیمی هست و اصلا چیز جدیدی نیست !! اصلا بسیاری از سربازان متاهل دارای همسر و فرزند را در بر نمی گیرد مسئولین نظام وظیفه با دروغگویی و فرافکنی بدنبال چه مسایلی هستند ؟ از جان فرد زن و بچه دار چه می خواهند سرباز 27 - 28 ساله که بارزندگی و فرزندان روی دوشش هست به چه درد سربازی می خورد ؟؟ حالا سربازی هم که می رود نه کسر خدمت بهش تعلق میگیره بخاطر غیبت دفتر چه ای !!! و نه می تواند از بخشش اضافه خدمت استفاده کند چون مسئولین نظام وظیفه ناجا برای هر شرایط مناسبی یک بند یا ماده عجیب و غریب نفی کننده ان قانون خوب تولید می کنند اقایان شما را بخدا اضافه خدمت و منع کسر خدمت سربازان متاهل را یکبار و برای همیشه ملغی کنید اینقدر با زندگی و اعصاب مردم بازی نکنید اگر قانون جدید و تسهیل کننده ای برای رفع مشکلات مشمولین دارای همسر و فرزند زنده !!!! ندارید برای چه مصاحبه می کنی اقای سرهنگ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.